דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בימים של עליית מחירים אפשר לחסוך בחשמל בעזרת דוד שמש תקין 

מאת    [ 01/01/2012 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 2038 פעמים ]

חלקיו השונים של דוד שמש

כיום נראה שאי אפשר למצוא בית שבו לא מותקן דוד שמש על הגג בשלל גדלים וסוגים שונים של חברות שונות. אין ספק שפריט זה עשה מהפכה גדולה בעולם כולו בזכות יכולתו לנצל בצורה מקסימאלית את אנרגיית השמש האנרגיה הירוקה שכולנו מדברים עליה. כך חוסכים מיליארדי אנשים ברחבי העולם כסף רב ונמנעים משימוש באמצעים שיכולים לזהם את הסביבה ולהזיק לה.

 

שני חלקים עיקריים מרכיבים כל דוד שמש מהסוג המוכר לנו. הדוד עצמו הוא מיכל בגדלים שונים שמבודד על ידי חומרים מיוחדים. יחד אתו מגיעים גם הקולטים שמגייסים את קרני השמש ורותמים אותם לפעולה פשוטה יחסית של חימום המים שמרוכזים בתוך הדוד. כיום מדובר במערכת פשוטה שבעבר נחשבה למתקדמת. אך גם היום המערכת נחשבת לאחת המערכות המתקדמות בניצול קרני השמש.

 

הדרך המושלמת לחסוך בחשמל

אין ספק שכולנו מעוניינים לחסוך כמה שיותר בכל הקשור להוצאות החודשיות שלנו בחשמל במיוחד בתקופתנו שאנו חיים בעלייה מתמדת של המחירים. רמת החיים בישראל עולה כל הזמן אך יש רבים שלא ממש מצליחים להתמודד בקלות עם ההוצאות החודשיות של ניהול משק הבית. לכן ניתן לראות כיצד אחת הדרכים הרציניות והטובות ביותר לחיסכון באנרגיה היא התקנת דוד שמש איכותי שיחזיק לאורך שנים ארוכות.

 

ההוצאות החודשיות ברוב משקי הבית בישראל מסתכמות בסכומים מכובדים ביותר. מהלכי חיסכון שונים שאנו נוקטים יכולים להיות מסובכים ביותר כשאנו מקצצים ברשימת הקניות בסופר או כשאנו מנסים לראות היכן ניתן ליהנות מפוליסת ביטוח רכב זולה יותר. התקנת דוד שמש איכותי היא לא דבר מסובך והיא מציגה חיסכון משמעותי שאותו מרגישים מיד עם התקנת הדוד החדש או הקולטים.

 

בין גדלים לתוספות חשובות

בכל מוצר שמשווק לנו אנו יכולים למצוא מגוון של אפשרויות בחירה וכמובן גם תוספות שונות שיכולות לשדרג אותו. אם ניקח את הנושא החשוב של דוד שמש נוכל לראות כיצד יש לא מעט גדולים שבהם הוא מגיע. גם בכל הקשור לחומרי הגלם שמהם הוא מיוצר, לבידוד שעוטף אותו, ולסוג הקולטים שמגיעים איתו, יש הבדלים.

 

תוספות מסוימות יכולות להפוך את הדוד לחסכוני עוד יותר. ניתן לראות כיצד חמם מהיר הוא שרוול אלסטי מיוחד שמותקן על גוף החימום של הדוד. כך, כאשר אין שמש חזקה בשמיים ויש להדליק את גוף החימום בכדי ליהנות ממקלחת חמה, אותו חמם מהיר מאפשר חיסכון משמעותי בזכות הדלקה קצרה יותר של הדוד.

 

Bloo הקמת אתרי אינטרנט - רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים - אתר אינטרנט לעסק, תכנים וקידום http://www.bloo.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב